Herstelling aanvragen

Wenst u een herstelling aan een Timmerman-product laten uitvoeren, hebt u een dringend nazicht na inbraak nodig, of wenst u een bijbestelling te doen, dan kunt u dit het snelst via onderstaand formulier.
Probeer dit document zo volledig mogelijk in te vullen; volledige aanvragen krijgen voorrang. U kunt eventueel ook foto’s toevoegen om uw aanvraag nog meer te verduidelijken.

Welke informatie is voor ons van belang:
Rolluiken:
Zijn ze handbediend of elektrisch ?
Als ze elektrisch zijn, is dit dan met een gewone of een radiogestuurde motor ?
Hoe breed is het rolluik ?
Poorten:
Op de binnenzijde van de poort staat een identificatieplaatje; een foto van dit plaatje mag u steeds doorsturen.
Is er een veer gebroken? Graag links of rechts vermelden van binnenuit gezien.
Betreft het manuele of elektrische garagepoort ?
Is de afstandsbediening defect ? welke kleur heeft de zender en de knopjes ?
Schuiframen:
Schuift het raam van binnenuit gezien van links naar rechts of andersom ?
Wat is er precies defect: de kruk, schuift het niet meer open/dicht ?
Deuren:
Gaat het over een probleem aan de cilinder, de kruk buiten of binnen, het deurpaneel ?
Is het een pvc of een aluminium deur ?
Ramen:
Krijgt u het raam niet meer open of dicht ?
Is het een pvc of aluminium raam ?
Glas:
Hebt u condens tussen het glas of betreft het een ander probleem ?
Voor welk raam is dit precies ?
Vliegramen:
Gaat het over een herstelling van het gaas of over een bijbestelling ?
Voor welk raam ?
– Screens: 
Gaat het over een elektrisch probleem ? Betreft dit dan een gewone of een radiogestuurde motor ?
Over gaat het over een probleem met een doek of met de geleiders ?
Is het een screen die voor of bovenop het raam staat ?